Ets a » Weblog de Montaña » Arxiu d'entrades » June 2006

2006 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Wednesday 28 de June de 2006
Remuñe-Literola

24-25 de juny després de la revetlla, pujem la Vall de Remuñe fins al Portal i baixem al llac de Literola, uns baixen per la vall els altres a posar tendes i pujar La Tusse. Nit de vent, molt vent i pluja, llamps i trons poquets. Diumenge sembla que vulgui escampar, sols ho sembla i cap avall, el

Monday 19 de June de 2006
Bassiero 10/6/06

Ascenció a les dues puntes del Bassiero ( Occidental i Oriental) Pujant pel Llac Gerber i Refugi "Mataró" i baixant per la Vall de Cabanes Eowyn ja va publicar una altre galeria de la mateixa sortida http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/2164/

Monday 19 de June de 2006
Pic de l´Orri 11/6/06

Desprès del tute del Bassiero, una caminadeta per no perdre el costum i aprofitar el Cap de setmana

Thursday 15 de June de 2006
Pedraforca

Ascensió des de Gòsol per la Coma de Caners i les Set Fonts, coll i Canal del Verdet, el 4 de Juny del 2006.