Ets a » Weblog de Montaña » Albums de Fotos » September 2006

2006 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Thursday 14 de September de 2006
Cataperdís-Angonella

Ascensió Al Pic de Cataperdís des del Port de Rat i cresta fins el Pic de l'Angonella

Thursday 14 de September de 2006
Medacorba-Rocaentrevessada

Sortida el 29/7/06 Kris, Jordic i jo mateix des d'Arinsal

FERRADA AL BONY D´ENVALIRA

Ascenció al Bony d'Envalia i Pic de la Menera per la Via ferrata. Gran ambient y un equipament boníssim. L'Enric i jo vam fer l'ascenció el dissabte 22/7/06. Hay reseña en: http://www.madteam.net/rutas/viaferrata/0.499.ViaFerradaalBonydEnvalira

Volta per Núria

Diumenge 3/9/06 Cargolet, Areta i jo mateix, després de superar entrebancs matiners, anem a fer un tomet per les Muntanyes de Núria. Fontalba-Puigmal-Pic de Segre-Coll de Finestrelles-Núria -Fontalba

Tarda d´agost

Dia tonto entre tornar d'un lloc i anar a una altre. "enganyo" la meva filla Alba (15 anys) per anar a fer la ferrada de les Baumes Corcades.