Ets a » Weblog de Montaña » Arxiu de Relats

Monday 6 de March de 2006
Estirant les cames per Montserrat
Tipus d'Entrada: RELAT | 817 visites

Ruta circular dels la masia-restaurant Vinya nova tot pujant a Sant Jeroni pel camí del Pont i baixant pel dels Francesos. [+] click para ampliarEl grup al cim ventat [+] click para ampliarVista

Tuesday 28 de February de 2006
El Balandrau des de El Serrat o seguint les petjades de l'isard.
Tipus d'Entrada: RELAT | 2932 visites

Prefaci: Encara que expliqui la ruta i hi hagi alguna refenrècia horaria, no és cap ressenya, però si que pot servir d'orientació per a no fer certes coses. [+] click para ampliarEl Cim I ningú més que jo, increible. Estava gaire bé convençut que acabaria anant a la Barrufad

Monday 13 de February de 2006
"Matinné" al Matagalls
Tipus d'Entrada: RELAT | 1095 visites

Que semana, que angustia....al final una luz, un espacio. Un plis plas para estirar las piernas. Que semana, que angustia, todos los Madteameros preparando salidas para el fin de semana y yo no sé si tendré un poco de tiempo para ir a la montaña.Empiezo a ponerme nervioso... Todo el fin de