Ets a » Weblog de Montaña » Arxiu d'entrades

Anar a la pàgina: Mostrant 16 a 30 de 30

Wednesday 6 de September de 2006
Volta per Núria

Diumenge 3/9/06 Cargolet, Areta i jo mateix, després de superar entrebancs matiners, anem a fer un tomet per les Muntanyes de Núria. Fontalba-Puigmal-Pic de Segre-Coll de Finestrelles-Núria -Fontalba

Wednesday 6 de September de 2006
Tarda d´agost

Dia tonto entre tornar d'un lloc i anar a una altre. "enganyo" la meva filla Alba (15 anys) per anar a fer la ferrada de les Baumes Corcades.

Monday 10 de July de 2006
Los 5 tremiles y la bajada eterna

Salida el 8/7/06 La Besurta-Maladetas Occidentales-Cregüeña. Pateadita de 13 horicas realizada por Kris, Jordic, Nacho y jo mismo.

Wednesday 28 de June de 2006
Remuñe-Literola

24-25 de juny després de la revetlla, pujem la Vall de Remuñe fins al Portal i baixem al llac de Literola, uns baixen per la vall els altres a posar tendes i pujar La Tusse. Nit de vent, molt vent i pluja, llamps i trons poquets. Diumenge sembla que vulgui escampar, sols ho sembla i cap avall, el

Monday 19 de June de 2006
Bassiero 10/6/06

Ascenció a les dues puntes del Bassiero ( Occidental i Oriental) Pujant pel Llac Gerber i Refugi "Mataró" i baixant per la Vall de Cabanes Eowyn ja va publicar una altre galeria de la mateixa sortida http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/2164/

Monday 19 de June de 2006
Pic de l´Orri 11/6/06

Desprès del tute del Bassiero, una caminadeta per no perdre el costum i aprofitar el Cap de setmana

Thursday 15 de June de 2006
Pedraforca

Ascensió des de Gòsol per la Coma de Caners i les Set Fonts, coll i Canal del Verdet, el 4 de Juny del 2006.

Wednesday 12 de April de 2006
Els Torreneules

Ascensió Als Torreneules des de Núria el 8/4/06, el dia prometia però es va espatllar

Monday 10 de April de 2006
Més matinal Als Castellets

Vistes complemenàries de la sortida Matinal a Les Agudes pels Castellets del Diumenge 9/4/06. L'altre galeria es: http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/1974

Monday 13 de March de 2006
Coma Negra i més

Sortida al Coma Negre i Puig de les Bruixes 12/3/06

Monday 6 de March de 2006
Estirant les cames per Montserrat
Tipus d'Entrada: RELAT | 817 visites

Ruta circular dels la masia-restaurant Vinya nova tot pujant a Sant Jeroni pel camí del Pont i baixant pel dels Francesos. [+] click para ampliarEl grup al cim ventat [+] click para ampliarVista

Tuesday 28 de February de 2006
El Balandrau des de El Serrat o seguint les petjades de l'isard.
Tipus d'Entrada: RELAT | 2932 visites

Prefaci: Encara que expliqui la ruta i hi hagi alguna refenrècia horaria, no és cap ressenya, però si que pot servir d'orientació per a no fer certes coses. [+] click para ampliarEl Cim I ningú més que jo, increible. Estava gaire bé convençut que acabaria anant a la Barrufad

Tuesday 28 de February de 2006
MES BARRUFETS A SANT ANIOL DAGUJA I TALAIXA

Aquesta galeria complementa la que ha publicat eowyn. Magnífica caminada amb magnífica gent.

Monday 13 de February de 2006
"Matinné" al Matagalls
Tipus d'Entrada: RELAT | 1095 visites

Que semana, que angustia....al final una luz, un espacio. Un plis plas para estirar las piernas. Que semana, que angustia, todos los Madteameros preparando salidas para el fin de semana y yo no sé si tendré un poco de tiempo para ir a la montaña.Empiezo a ponerme nervioso... Todo el fin de

Tuesday 31 de January de 2006
Nerasol juny 05

El Nerasol (2.633) és un cim de L'Alt Arièja. Es surt del pont de Santa Sussana (1.450), prop de l'Ospitalet M'estreno amb les galeries, ja em direu si ho he fet prou bé